Tydlig och smårolig

En tydlig och smårolig ledare hittade jag i SvD när jag nu återkommit från mammografin. Läsvärd - ledaren. Den klär effektivt av det röd (gröna) alternativet - bättre än någon allinsföreträdare mäktat.

Ja jag har alltså jobbat min vanliga förmiddag - lite drygt. Sen har jag varit till far med vinterkläderna. Själv var han dock på underhållning en trappa ner så jag träffade honom inte.

Åter en sväng till jobbet - skrapandes 4 trisslotter - tyckte att livet kändes tungt så det var meningen att det skulle uppmuntra. Men inte röken av en vinst - inte en liten en ens.

Och så har jag då varit på mammografi - och där var Kerstin, Anita och Gunilla. Ulla-Britt och Inga-Lis hade just lämnat.

Nu har jag inte bestämt om jag ska jobba, besöka far eller åka hem och vila en stund före basketen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback