Alla goda ting är tre

2010-07-18, kl, 20.45

Ja inte var det tänkt att jag skulle skriva igen - men andan föll på sedan Kerstin gett mig pappers DN. Tre riktigt bra artiklar.

Ledaren - om Aftonbladets roll i Littorinsåpan.

Familjenytt om Birgitta Ohlsson. Shit - den verkar inte finnas på nätet.

Och så Svante Nycanders debattinlägg - 1 av 2 - om antiliberalismen i svenskt kulturliv.

Annars är jag rätt pigg trots strapatser i Överkalix. Skyfall blandat med ihållande regn och trombliknande blåst tvingade oss till att packa ihop ett par timmar i förtid. Men annars en fantastisk helg i Överkalix - och Övertorneå. På båda ställena har de lokala företrädarna verkligen varit på tå. Liksom i Pajala förra helgen.

Nu vilar vi - alla utom Anne KJ - i veckorna två - för att ta nya tag när Nolia startar. Fast jag ska nog tjuva mig iväg till Karesuando jag också.

I morgon inhandling av present till Sara. Och inte missa att gratulera henne på namnsdagen heller.

Nu lite nyheter - och koll om det är Dacapo på radion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback