Äntligen hemma!

2010-07-22, kl. 14.00

Äntligen hemma - låter som jag inte trivts där jag varti - men det har jag verkligen. Anlände tisdagmorgon till Kallviksskäret och Jens familj. En härlig dag på en solig altan med utsikt över havet.

Åkte vidare 1,5 mil söderöver till Västerviken onsdag fm. Och där har det varit totalt noll mobiltäckning och därmed inget internet heller. Men tro mig eller ej - det går att leva med det också.

Äntligen hemma åsyftar nog mer den rätt tråkig bilresan hem - mycket känd vägsträckning som inte blir roligare. Fast rätt lite trafik så det har väl flutit på bra.

Nu på jobbet och fixat lite. Ska strax lämna här och åka hem och frossa i två dagars lokala tidningar. Allt annat har jag frossat i de senaste dagarna - utom just tidningar och internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback