BD-bilar!

2010-07-09, kl. 06.15

Ja visst väcker det minnen -
BD-bilarna - och AC-bilarna. Och Stockholm hade AB och kanske A - nu som då var det skillnad på Stockholm län och Stockholms stad. Och ovanligt var det att se annat än BD-bilar.

Annars så gråter himlen idag - men ser nog ut som om det klarnar upp. Jörgen och Örjan har namnsdag - grattis.

Almedalsveckan börjar stå mig upp i halsen - men onekligen bara att hålla med ledaren i Kuriren - vilken dramatik och vilka utspel. Kan det bli något idag? Är det KD:s dag idag - och återstår även MP?

Och regeringen på "fel" plats - sammanträde i Visby igår tydligen. Och nog måste Margot Wallström veta och förstå att hon är på fel plats när hon försöker stötta upp Mona. Det spekulerades ju till och med i pressen och Fredrik Reinfeldt ordnat FN-jobbet för att det inte var förenligt med att delta i valrörelsen.

Ja så gjorde jag det igen - klippte bort halva inlägget jag skrivit.

Nå då berättar jag bara att det blir jobb idag. Borde bli sista dagen före semester - men har inte hunnit ta itu med bokföringen än. Fast det får väl bli någon regnig dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback