Segt

2010-07-27, kl.tet07.15

Tidbrist - förstår inte att jag inte har förstånd nog att stiga upp halvfem då jag alltid känner mig pigg - men gott att dra sig en stund - och då kommer trötthet/latmask - och inte upp förrän kvart i sex. Segt!

Ut med en morgonhälsning på FB - men där funkade ingenting. Skulle länka till
denna Skop - men det resulterade i att den missivskrivning jag gjort bara raderades - och datorn stod och tuggade. Segt!

Seved och Botvid har namnsdag - finns det såna? Jodå 802 respektive 158 - grattis!

Grattis till Helena Engman - som kom  9 i finalen - väldigt nära till fortsatt avancemang.

Undrar när ansvariga ska börja fundera i termer om skyddsjakt - men det får väl bråttom först när någon fått plikta med livet. Björn som jagar tonårsflickor på häst - känns det som trygga Luleå?

En annan läskig historia finns på sidan 8 i NSD:s papperstidning - gamling förgiftad av medicin. Tyvärr inte länkbar.

Nu är frågan om jag har tillräckligt stark vilja för att motstå de inre röster som säger att jag kan välja bort promenaden eftersom jag är lite sen på morgonen. Klockan 10 - köparens besiktning av huset - och för det ska jag helst hinna åka till tippen med metallskrotet som bilen är lastad med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback