SEX!!!

2010-07-07, kl. 19.30

Nu blev ni nyfikna förstås. Sex säljer!  Den här gången handlar det om att jag har
sex rätt på keno. Ger väl en tia kan jag tänka.

Men sommaren är ljuvlig - kan inte köpas för pengar. Hem vid 16-tiden. Satt ute en stund och knaprade blomkål - till middag.

Sen promenad - Bengt B stannade mig så jag blev stående och pratade om liv och död en stund. Fd granne - trevligt. Goda granna och (riktiga) vänner ska man vara rädd om!! Falska ska man göra sig av med så fort man kan!!

Sen ner och vattna hos föräldrarna - eller kanske jag ska säga i föräldrahuset numera - både inne och ute.

Åt årets första jordgubbe - väldigt svagt röd - men ändå.

Nu ska jag knata ner och stänga av vattnet - annars ringer grannarna säkert och funderar om jag glömt. Goda jordgubbar och hallon kommer det att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback