Taskspeleri

2010-07-08, kl. 21.15

Jag mår illa, jag mår illa.. Vad hette han nu - Uggla..? Som sjöng så. Den bara kom för mitt inre. Fast jag egentligen bara tänkte konstatera att
Solveig Ternströms avhopp från centern är välregisserat. Ingen slump med  avhopp på centerns Almedalsdag och inhopp på socialdemokraternas dag.

Tänkte bara konstatera att det är mer av taskspeleri än skådespeleri. Gått till val som centerpartist och begär väljarnas förtroende. Full respekt för att man kommer till insikt att man valt fel - men hur kan man så utstuderat vara ute efter att skada sitt gamla parti - och framförallt sina gamla vänner inom det partiet - helt ofattbart för mig.

Mycket av skådespeleri - och Sahlin såg faktiskt ut som regissör av  det hela!

Själv har jag varit till Persön och dejtat Kurt. En klippa som hämtade upp de grejor som jag inte fått med Jens & co.

Nu lite TV och sen tidig kväll. Ska reflektera på temat taskspeleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback