Enkät trötthet

2010-06-01, kl. 06.15och

Ny dag nya möjligheter - och faktiskt ny månad också - vilket ger EXTRA möjligheter.

Det är ju extra möjligheter som gör att jag ibland har frestats att anmäla mig till enkäter av olika slag. Det frestas med andelar i obligationsbolag och ibland en och annan trisslott. Nu hör jag på radion att svenska folket är enkättrött - deltagande har minskat drastiskt. Och själv måste jag erkänna att det är skönt när Sifo meddelar att "du är inte personen vi söker".

För övrigt lider jag fortfarande av enkäten där jag var provläsare av ett antal veckotidningar - trots att det är 4-5 år sen. Med jämna mellanrum frestar Svensk Damtidning med ett prenumerationserbjudande.

Gunnel och Gun har namnsdag - massor jag känner - grattis allihop. Och Jonas Lundström som fyller år idag - hur lite förtäljer inte min hårddisk. Någon ytterligare som jag känner är det också - får kolla på FB.
Oc

Telias mobila bredband har nu kastat ut mig 3 gånger. I en pressad tid blir det inte mer blogg då för tillfället.

Jag åker till Piteå idag - men kör själv. Måste hinna om och se hur det är med far. Och kunna ta mig hem om tillståndet försämras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback