Expressens etta - igen!

2010-06-13, kl. 08.15

Så enkelt det är att hamna på Expressens första sida - nu är jag där igen. Bara för att jag delat med mig av länken om att
alliansen i ledningen igen.


Och på FB har jag hittat två nya Strutzar - Jeanette och Anna. Hoppas kunna reda ut på vilken "gren" de sitter. Men troligen från fars morbror Ivan. Resten av syskonen var flickor som "sålt" bort sitt namn.

Och gratulerar Nejra på 19-årsdagen - blommor och present fick hon igår.

Aina och Aino har namnsdag. Aina Sundqvist - Sunderbyn grand old lady gratuleras. Och Anna-Sofi Wiréns hund. Till flydda tider bär namnet Aino - mor och far hade Aino (och Sixten) som goda grannar i många år.

Idag ska vi köra grejor från fars lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback