Frossa

2010-06-28, kl, 17.30

Urk - jag får björnfrossa. Hörde om detta på radion i morse.
Björn - flera stycken - nära Rosvik - och vanlig bebyggelse.

Får nog börja kika mig runt innan jag knatar efter tidningen.

Jobbat riktigt full dag idag - 7.30 till 16.30 - med smärre break för privata ärenden. Slår mig bara när jag kom hem att jag varken är trött eller har ont i kroppen. Värmen gör gott.

Och inte kunde jag hämta post hos föräldrarna heller - tydligen visning igen. Bara att hålla sig undan.

Sur på Folksam och Trygg Liv som inte fått ut sina intyg för bouppteckningen. Alla andra är klara nu.

Ikväll måste jag kolla om någon kusin från Kullen kommer ner på lördag - annars måste jag planera för att skjutsa upp morbror Sture. Men det gör jag så gärna - men bra att veta.

Annars ska väl kvällen ägnas åt planering av resten av veckan - lite jobb och lite begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback