Hur orkar dom?

2010-06-20, kl. 08.30

Herregud hur orkar dom - kungaparet gick hem från festen först klockan
5 på morgonen enligt SvD. Båda är ju äldre än vad jag är. Själv hade jag fullt sjå att orka med tv-tittandet.

Igår smög det ju in sig en opinionsmätning - Skop - men idag verkar det inte vara lönt att söka efter andra nyheter är bröllopskyssen.

Har vaknat till en riktigt mulen och regnig dag - känns som om regnet är "bra för potatisen" så er är inget att klaga över. Och inte kallt ändå - måttet är att kunna gå i särk till brevlådan utan att det känns kallt.

Nu ska jag bara återfylla fågeldammen hos föräldrarna - sen får man hålla sig undan när visningen är idag 14.30.

Kan kanske bli en sväng till jobbet idag - städ- och röjbehov hemma brukar kunna utlösa en sån resa. Och skönt att lägga upp strategin för veckan. Tisdag ska jag träffa prästen inför begravningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback