Mango och Tango?

Det är väl dom här som kallas för Mango o Tango. Kul att det rör på sig i rymden igen.

Det blev en alldeles för "full" dag idag. Och genast känns det i kroppen. När huvudet är dumt får kroppen lida. Men samtidigt är jag nöjd - har fått undan en hel del.

Har varit förbi föräldrahemmet - tomt i postlådan. Men ett brev till far här hemma hos mig. Antingen har kusin Kerstin inhämtat eller så har postisen god personkännedom. Nåväl - det var från Naturvårdsverket och jag har redan meddelat dem att far inte behöver något jaktkort på sina nya jaktmarker.

Några planer för kvällen finns inte - möjligen borde jag gå ned och lägga ut "filmrullarna" som ska samla upp eventuella radonpariklar. Ingår i Skyddat köp.

Och så blir det väl lite fotboll - hoppas det är någon trevlig kvällsmatch. Orkar inte engagera mig så mycket - tar det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback