Tyst blogg

Efter 22 720 dagar skildes våra dagar - fars och mina. Igår morse kl. tio i fem somnade far in mycket lugnt och stilla. Den "sista striden" pågick från i fredags. Men var för övrigt ingen strid - jag tror far hade bestämt sig. 86

Far fick 86 år och 13 dagar - 31 426 dagar.

Jag känner mig fortfarande mycket låg - kan bero på att jag inte sovit många timmar sen natten mot lördag.

Idag gratulerar vi iaf Stefan - det tror jag mig komma ihåg från tidningsläsandet.

Det andra jag kommer ihåg är att båda tidningarna tycker att det är en stor nyhet att polisen anordnat informationsmöte om hotbilder i valrörelsen.
 
Oinspirerad är känslan för dagen. Tror bloggandet får hålla en låg profil idag. Egentligen skulle jag vara på sammanträde i Kalix - men jag har lämnat återbud. Någonstans känner jag gränsen kan vara nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback