Dagen efter

Oj vilken födelsedag - med massor av hälsningar på FB. Och presenter utanför dörren när jag kom hem. Och blommor på jobbet också föresten. Och "gomiddag" hos kusin Kerstin. Tack, tack alla!

Hoppas att Anita i Gävle får en lika bra födelsedag som jag hade. Grattis!!

Inte mycket att ojas eller yvas över i lokaltidningarna idag. Fast sanningen är att jag inte riktigt har tid. Älvsbyn med årsmötet och Valskola väntar nu lördag och söndag. Och eftersom jag sen ska till Stockholm måndag och tisdag krävs en del för att klara logistiken med far och annat.

Så det kan bli lite glest med inlägg ett tag nu. Nu ska jag njuta av Dacapo medan jag försöker få mig hel, ren och så vacker som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback