Godmorgon

Godmorgon hälsar jag från Sånga-Säby. Jag är färdig att gå till frukost så jag har varit uppe en stund. Läst lokaltidningarna på nätet. Bättre än att bara ha webtidningen - faktiskt. Man får iaf ett grepp över vad som hänt hemma. Även om jag inte kan zoomfunktionen än så när jag zoomat in får jag gå ur och börja om.

Forsberg vet jag till nöds vem det är - Robert. NSD skriver på ledarplats att det är trist slut för Forsberg och HARR - den senare har jag ingen aning om vem det är - och iddes inte läsa brödtexten. Ådemo har bytt parti - Disa tror jag det kan vara. Det bytet handlar väl om pest eller kolera - till eller från v eller s.

Nu ska jag ta mig en sväng in på FB också. Sen frukost. Sen styrelsemöte till 14.30. Taxi in till cityterminalen. Buss till Arland och flyg hem 17.55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback