Huvet i sanden

Jag lyssnade på hockeymatchen på radio i bilen. Kom hem lagomt till straffavgörandet - men jag vägrade straffläggningen. Rena strutsmentaliteten. Blir så engagerad och sen pyser jag ut som en ballong om det går åt h-vete - och det gjorde det ju.

Istället ägnade jag mig åt en trevlig middag hos kusin Kerstin. Rena julstämningen med grillade revbensspjäll, öppelmos och rödkål. Och så Lillys äppelkaka som förstörde alla tankar på återhållsamt kaloriintag.

Nu har jag lyckats få ut lite bilder från telefonen till datorn.



Jens före loppet.




Jens direkt efter loppet.



Och far och döttrar med medaljer, Mamma Lotta vägrade bild.



Och så här såg den ut den 4 april. Kommunen snöupplag som täckt kusin Kerstins buskar. Och inte har det städat efter sig än - kommunen?

Idag ska hela familjen Sundström komma och arbeta i och runt föräldrahuset. Det hojtades ju om regn idag - men solen strålar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback