Knuttar vekare än sossar?

Tdigare år har det ofta raljerats över att knuttarnas 1-maj runda dragit massor med mer folk än sossarnas demonstrationståg. I år var knuttarna bara 90 - och sossarna 200. Förvisso var s förstärkta med vänsterpartister och miljöpartister.

Själv är jag bara hem på en kort paus - har just skickat iväg Jens och Lotta. Och med dem en drös med prylar också.

Vissa saker kunde jag förutse att Lotta ville ha - men att två gamla filtar skulle bli så populära kunde jag aldrig ana. Lotta kallade dem till och med för plädar.

Nu åter till lite röj.

Kommentarer
Postat av: Knutte

Inte vekare men kanske klokare.

Varför skall man pinas när man kan njuta?

2010-05-01 @ 23:34:31
Postat av: Ylva

Sanningen är väl att det inte finns något dåligt väder - bara dåliga kläder. Om jag skulle tvingas välja mellan sossetåget och motorcykel - så skulle jag välja och:et - skulle aldrig våga åka (möjligen köra själv) motorcykel.

2010-05-02 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback