Med ögonbryn

Tillhör dom som kan ansluta mig till klubben "vi som inte har några ögonbryn". Els och jag konstaterade att gåvorna i detta hänseende är ojämt fördelade mellan henne och mig.

Detta till trots uppsökte jag ett spa igår - och lät plocka och färga de få strån jag har. Lite gladare ser det ut - det blir liksom ett litet "lyft" för hela ansiktet - utan att ta till kniv.

Elina skrattade när hon såg mina ögonfransar - det var inte mycket att färga på. Du behöver volymmascara konstaterade hon.

Denna lyx kunde jag kosta på mig tack vare ett presentkort - tack FP för julklappen.

Igårkväll blev jag tagen på sängen för en marknadsundersökning för Telia. Hur kan det komma att just Telia slinker igenom min Nix-telefon?

Nu på med "huckle" och lämpliga kläder för storstädning.

Kommentarer
Postat av: Hann O Nym

kan det bero på att du är kund hos dom? isf får dom ringa



2010-05-05 @ 10:24:12
Postat av: Ylva

jamen så klart - dom ringde ju för Telias räkning. Men det slinker igenom en óch annan som jag inte är kund hos också.

2010-05-05 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback