Så fiffigt!

Har inte hunnit vara med i omstöpningen av vår hemsida - nu finns en lyssnar funktion. Och jag trodde nog inte att den skulle funka - men det gjorde den minsann - även om det var ett och annat roligt uttal. Men inte "roligare" än att en synskadad helt klart kan tillgodogöra sig budskapet. Grattis FP!

Måste kolla om länkningen funkade.

Och utan spaning ingen aning - jag har varit förbi Örnäsgården - som har 3 ingångar. Thomas och jag hinner ju kolla vilken vi ska "rekommendera" med en fp-beachflagga.

Nu är jag på jobbet - ska skicka iväg ett pressmeddelande om Barbro. Som förutom seniorträffen också deltar vid manifestation för frigivande av Dawit Isaak. Det senare kl. 12.00 uanför Smedjan i morgon måndag. Möt upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback