Sporten får kosta

Jag är lite grinig idag - två dagar utan papperstidning är minst en för mycket. Kanske därför jag reagerar - Kurirens nättidning har sex (6) rubriker om sport om inledning. Skulle vara intressant att se om det är så också i verkligheten - dvs att sporten klarar sig bäst när tidningarna för nedskärningar?

Trist att Plannja förlorade - men ju bra med silver också - grattis.

Själv har jag sovit/legat till klockan 8. Detta börjar nu bli en vana för helgerna och även lite längre sovande på vardagarna.

Idag ska det bli en mycket begränsad insats i "röjet". Nu måste jag få lämna ifrån mig lite - dvs tippen måste ha öppet. Kommande veckas eftermiddagar - bortsett från måndag - ska det köras grejor.

En sväng på jobbet och skicka ett pressmeddelande och besök hos far blir eftermiddagens schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback