FV istf FB

2010-11-12, kl. 08.00

Nu ska jag ta det lugnt ett tag framöver. Det innebär att det både blir mindre bloggande, mindre FB och mera FV - FriskVård. Inget jobbande och kanske lite frisk luft då och då.

Blir alltså ingen SV-stämma för mig heller. Trist men nödvändigt. Kan undra om jag kan följa det via någon web eller så? Spännande debatt och omröstning om nya organisationen.

Spännande skulle det väl också vara att läsa intervjun med
Henemark. Hon har ju en förmåga att hålla sig i rampljuset - inte alltid i positiva sammanhang heller. Men eftersom jag bestämt mig för att ge blanke f-n i allt om den motvillige monarken så gör jag inte det. Kan ändå undra hur mycket H får för Expressen intervjun?

Nu träningsprogrammet och sen förmiddagsvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback