Hipp, hipp, hurra!!

2010-11-04, kl. 06.45

Idag hurrar jag för Ulla i Svensbyn - som har födelsedag. Se upp där nere - vi kommer efter lunch.

Och strid, efter strid får nu sin lösning. Gratulerar
Monica Carlsson till fortsatt förtroende som gruppledare för vänstern i landstinget.

Egentligen borde jag väl vara hemma och stå vid 97:an och vifta med flaggor när det kungliga sällskapet drar förbi. Karl P lovar iaf på FB att kommunen ska flagga både idag och i morgon.

Och tänk att Börje Lööw får vara tillsammans med kronprinsessan Victoria på NSD:s första sida. Han kan känna sig hedrad han.

Och Mattias K får också vara med på ett hörn - "kritik mot Karlsson i storregionfrågan". Jo jag kan tänka mig att en och annan moderat satte kaffet i vrångstrupen igår.

Av tradition brukar jag vara ledig på allhelgonafredagen - nu måste jag dra igång den här dagen om det ska lyckas iår också. Skönt att få en lite längre ledighet mitt i hösmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback