Karl på tapeten!

2010-11-27, kl. 07.15

Karl P är verkligen på tapeten idag -
debattartikel i DN där han ska lära övriga sosse Sverige hur sossarna ska ta sig ur krisen. Och i Kuriren ägnas hela ledaren åt kommunalrådet. Kommunalrådets värsta exempel på dåligt omdöme sägs vara hans val av tidning i brevlådan...? Nästan så jag får lust att en tidigt morgon glutta i Karls brevlåda?

Dagens namn är dock inte Karl utan Astrid och Asta. Åsa Dahlqvist dotter får en särskild hälsning. Och så minns jag tant Astrid - "kiosk Astrid".

Känner mig för rastlös för mer bloggskrivande. Lite svårt att bestämma hur jag ska planera dagen. Lägenheten och adventspynt kräver sitt - samtidigt skulle jag behöva åka och inhandla en polotröja.

Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback