Sovmorgon

2010-11-13. kl. 08.45

Undrar om jag har någon form av långvarig sömnbrist bakom mig. Igår tyckte jag inte jag gjorde annat än vilade och ändå har jag sovit från 22-tiden till halvåtta.

Iaf sov jag så länge att tant Lilly hade hämtat tidningara - det gillar hon. Hon klagar att jag är så tidigt uppe - tror hon också gillar att starta dagen med en minipromenad.

Har fått rapport från G-stad - via FB - att det är runt minus 7 - gillar jag. Snön ligger vit och fin..

SV-stämma idag som jag tyvärr missar - men kan visst kolla via webben - om jag orkar.

Igår fick jag ett uppiggande samtal från Gävle - alltid lika trevligt att bli lite uppdaterad. Och häromkvällen ringde faktiskt morbror Sture från Bollnäs - en del av Sverige täckt iaf.

Krister och Kristian har namnsdag - grattis alla.

Det här programmet kanske jag skulle sikta in mig på -
Lill-Babs får gubbarna att städa.

Nu ska jag sikta in mig på frukost - den blir mager för kylskåpet är rätt tomt. Kanske måste spana in om det finns lite köttfärssoppa i frysen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback