Trillat ur sängen

2010-11-28, kl. 08.15

Glömde berätta att jag trillat ur sängen i natt. Helt plötsligt fann jag mig sittande på golvet nedanför sängen. Jag minns att jag drömde så tokigt - jag var barnvakt åt en 2-3 åring som cyklade på en gata. Han girade ut mot bilarna och jag kastade mig galant (och vigt) fram och drog hon till kanten av gatan. Då vaknade jag sittande på golvet. Kan dock inte se vare sig blåmärken eller känna mig skadad på något sätt - så jag undrar om jag drömt det också?

En gammal arbetskamrat och många FP-vänner befann sig också i drömmen. Den gamla arbetskamraten kom och presenterade sig som "fru Erkki" - tror jag måste slå henne en signal ikväll.

Just nu önskar jag att dra tillbak tiden en timme - då det var mörkare. Eller åtminstone stanna tiden - och låta det vara så här tyst och fridfullt hela dagen.

Kommentarer
Postat av: moster Gunilla

vad du drömmer mycket!! Här är det snö, snö och skyltsöndag.

2010-11-28 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback