Lunchinlägg

2010-10-16, kl. 09.15

Länge sen jag kunde travestera på Tomten - endast Ylva är vaken. Inga tidiga morgnar mera - idag blev den 8 och då var jag ändå först här i Bärigårn.

Så blir morgonbloggen snarast ett lunchinlägg - för att ny knyta i rubriken - som jag inte hittade någon bättre.

Finn har namnsdag - en känner jag - Cromberger i Östersund. Grattis!

Grattis till er som tagit tillvara på morgonen - strålande sol på den vita fina snön - och blå himmel. Men nu håller visst vädret på att svänga. Av den hårda blåsten - som till och med Nord Nytt varnade för - blev intet - om den inte gör ett nytt försök idag.

Hårt straff för Kjell Persson som sköt efter en tjuv - fängelse 8 månader. MITT rättsmedvetande undrar hur mycket tjuven fick??

Nu har jag blivit "störd" av flera telefonsamtal - stulit tid - så nu får jag återkomma med mer skrivande under dagen. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback