STOR tippsvinst

2010-10-17, kl. 10.00

Ohoj - hade skrivit en inlägg och så lyckades jag lägga armen på någon knapp och allt var borta. Nu ska jag rekonstruera vad jag skrev:

Sovit till klockan 9 - i ett kör - vaknade inte ens den vanliga inprogrammerade tiden halvfem - vad jag minns iaf. Och sovit sen ganska tidigt igårkväll -inte sent iaf. Kom mig för att sortera upp två kassar från föräldrahemmet. Möjligen blev det mycket av intryck som blev mentalt tröttande. Gamla morsdags- och farsdagskort, dopminnen, föräldrarnas skol- och arbetsbetyg med mera  med mera.

Idag har jag att gratulera en del vänner. Cecilia Wikström har redan fått födelsedagsgrattis på FB. Vännen Birgit är i Murjek så det får bli ett sms. Och idag skulle kusin Eva fyllt 59 år - minns fortfarande mycket klart när faster Lisa kom hem med henne från BB - i Johan wikströms vita taxibil och babyn inlindad i en rosa yllefilt. Själv satt jag här i köket - där jag sitter nu - på vedlåren och väntade med spänning.

Har inte hunnit kolla på noga på nättidningarna - men slagsmål och 90-åring som varit borta men som återfunnits minns jag.

Och Mediahuset har haft fest i Boden - det uppfattade jag på FB. Undrar om vad som hände där är utsatt för normal journalistisk granskning?

Nu gäller det att släppa datorn och ta reda på resterna av den här dagen på ett vettigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback