Isolering

2010-09-25. kl. 08.45

Idag ska jag gå i idé - känner en obetvinglig lust att isolera mig från omvärlden. Stänga telefonen och datorn - låsa dörren... Fast det kommer jag förstås inte att göra.

Sovit till klockan 7. Våldar på mig själv - nu ska här sovas. Begriper inte varför - för direkt jag kommer upp så är stresshormonerna mer aktiv än någonsin - dessutom försedda med ett dåligt samvete för förlorad tid.

Har tummat och läst lokaltidningarna - och svept över nättidningarna.
Bombdrama¨på Arlanda - men känns inte som ett riktigt drama - flygtrafiken runt omkring flyter på som vanligt? Men skönt iaf att inte vara där.

Här hemma ser det ut som om det varit ett riktigt krig med bombnedslag. Helgen ska ägnas åt "minröjning".




Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad ska du hitta på idag då? :)

2010-09-25 @ 09:49:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback