Tom stol - igen.

Göteborg 2010-09-23. kl. 07.30

Jag borde nog få behandling mot tidningsberoende - vad tråkigt det är att stiga upp utan väntade lokaltdiningar. Och inte har jag fixat så jag kan gå in på e-kopian heller. Skyll mig själv.

Noterar att SD i Gällivare ska ståta med tom stol igen - förutsatt att ingen annan känt sig manad och skrivit in sitt namn?

Mer än så här blir det inte denna morgon - nu ned i receptionen för gemensam avfärd mot Örngatan 6 och SV.

Men grattis till Alf i Arjeplog som fått igen sitt fjärde mandat. Undrar vad våran "expert" Johan har att säga om detta - som påstod att så inte var fallet?

Kommentarer
Postat av: Erik Engberg

Kan man teckna medlemskap i SD såhär efter valet, erbjuda sig att ta platsen i fullmäktige och sedan hoppa av och sitta som piratpartist under mandatperioden?



Eller måste man stå på listan redan före valet?

2010-09-24 @ 21:24:43
Postat av: Ylva

Du skulle sett till att någon "SD-vän" skrivit in ditt namn på en SD-lista - det hade räckt.

Ha en bra helg!

Mvh Ylva

2010-09-25 @ 08:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback