Miniblogg

2011-04-12, kl. 06.15

Hinner inte skriva mycket nu - snoozade fram till 06.05. Sen slösat tid med att söka info om finska valet på nättidningarna - utan resultat? Märkligt när vårt grannland har en främlingsfientig opinion på 20 procent. Eller hörde jag fel?

Med tanke på SD och vad som eventuellt väntar Finland nu - undrar jag om vi inte hade behövt
Torgny Segerstedt på någon av våra sedelar - och på finska euron.

Namnsdagskalendern är mager idag - blott 3 bokstäver - grattis Liv - undrar varför du får trona så allena?
i
Verkar som om opinionsmätningarna nu kommer på tesen - "vilket skulle bevisas".

Igår kväll kunde jag för övrigt glädjas över att morbror Sture ringde och grattade på namndagen. Och han gladdes åt ovanstående opinionsmätning - vilket föranledde mig att leta rätt på den.

Riktigt dålig fart har jag denna morgon - måste vara den Tudor Sandahl bok jag dammade av igårkväll - som just handlade om att leva här och nu. Nu har klockan blivit halvåtta - och jag har inte hunnit särskilt långt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback