Godmorgon!

2011-08-13, kl. 22.30

Nu luras jag lite med - godmorgon - men faktum är att jag vaknade för 1½ timme sen - efter att ha tagit en middagsvila vid 17-tiden. Och oj så jag har drömt - har tom bytt jobb.

Nu håller jag på att fixa en "mammapaj" - som jag ska ta med till Kalix i morgon.

Lyssnar på TV om norrmannen Vorvik som vill ta över Allsvenskan- Gud må förlåta mig att mina tankar går till Obolaffären - trots att Vorvik verkar så norskt rejäl och trevlig?

Men annars är detta blogginlägg blott i förebyggande syfte - ska hämta Lottas mor och syster klockan 07.00 i ¨morgonbitti - och hinner nog inte skriva något inlägg. Så vet ni att jag lever och mår även om jag inte bloggar.

Kan dock rapportera att jag är nöjd även med denna dag - trots att det blev en tupplur som blev lite för läge. Men jag tror det är fullmånens fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback