Och regnet det bara....

2011-08-07. kl. 08.30

öser ner - INTE. Kände 2 regndroppar när jag häntade in DN - sent om sider halvåtta. Kan nog säga att vi är några som längtar efter regn nu. Och för min del skulle det kunna få bli en regnig dag idag.

Ganska enahanda att skriva om gårdagen - 3 pass fotboll och 3 pass städning. Skulle äta på lokal på kvällen - men det fick bli hämtmat - då bästa restaurangen i Sunderbyn meddelade att de stängde klockan 20.00 - en timme tidigare än vanligt. Kalasets fel? Men god mat var det , oxfilén, lyxpastan och pizzorna. Lyxmagnum i fin presentförpackning var inte helt fel heller.

Att jag sen blev iväg med en hel del prylar från mitt gratisloppis i stallet kändes bra.

Nättidningarna andefattiga idag - fast skönt att det inte några fler katastrofer iaf. Det närmaste sånt är väl
upploppet i London. Skönt att veta att Kerstins Karolina är i Sverige - och på väg hit till Bärigårn i morgon.

Kommer på att jag inte varit längre med bilen än till Statoil de senaste 2 dagarna. Idag blir det nog en resa in till stan - handla och en sväng förbi jobbet och se till att plocka undan lite. Gäster i morgonförmiddag.

Tror att jag ska köra några tvättmaskiner idag - det kanske kan locka fram regnet.

Dennis och Denise har namnsdag idag - grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback