Underbart är kort

2011-08-06. kl. 08.00

Underbart är kort sägs det - så det blir en jättekort blogg idag. Egentligen inte för att det är underbart utan för att jag legat till nästan klockan 7. Tre fotbollsmatcher igår kräver sitt pris -särskilt som det blev två förluster. Och sista matchen frös jag nästan lite. Det var säkert en temperatur motsvarande en normal sommarkväll - men kroppen har blivit minst sagt lite bortskämd i sommar.

Och inte en droppe regn fick vi igår - fast jag läste om regn både i Umeå och Göteborg och lite varstans iSverige. Och idag är ordningen återställd.

Igårmorse när det var mul passade jag på att kasta ur alla mattor och sängkläderna. Men som vanligt när jag någon gång städar kommer jag ner på nanonivå - så det är bara sängkammaren som är färdigstädad. Och idag är det strålande SOL och BLÅ himmel. Och 3 fotbollsmatcher.

Hur får jag det att gå ihop - kanonväder, fotboll och städning.

Grattis till Alfons (Åberg) och Inez med eller utan Z.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback