Vilodag

2011-02-27, kl. 08.30

En rejäl vilodag på många sätt - har legat till klockan 8. Har inte kollat än - men det kändes som varmgrader ute. Då får väl skoteråkarna sin efterlängtade hoppackning av snön.

Melodifestivalen igårkväll. Och om låtarna varit lika urusla tidigare är jag glad att jag inte sett. Finalisterna vidare på namnens meriter - sämsta låtarna bland alla de dåliga. Nästan så jag misstänker röstfusk.

På förmiddagen någon gång ska tjejerna skjutsas hem. Sen ska jag fundera om det är något särskilt jag bör ta upp på årsmötet i Boden ikväll. Klockan 19. Ska bl kul att besöka dom - har inte varit på något möte där på länge.

Nu ska jag sträcka ut ryggen och vänta på att tjejerna ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback