Fullständigt isolerad

2011-01-29. kl. 16.45

En totalt isolerad dag - kom inte ut på internet på hela förmiddagen. Bestämde att åka till jobbet för att besvara några viktiga mail. Och vad får jag höra på nyheterna när jag passerar Notviken. Stora problem i internettrafiken - även Comhem drabbat - den vi har på jobbet.

Och tydligen har mobiltelefonerna också varit drabbade - fast det har jag inte märkt. Brukar inte ringa så mycket söndag förmiddag.

Nå nu har jag fått
förklaringen via Kuriren. Påminner mig om när jag var ordförande i SSK och en av våra anställda grävde av en sån där huvudkabel - som ströp alla trafik norr om Sundsvall. Inte kul alls.

Inte kul alls att handbollen gick åt pipan - jag tyckte minsann att det borde fått bronsmedaljen.

Och störtloppet inställt - Anja fick vila.

Själv jobbade jag bort julen på förmiddagen - och tvättade efter semesterresan. Försökte mig också på att avfärga mina trosor som blev lätt naturfärgade när jag tvättade dem tillsammans med en duk före jul. Fast vissa tålde visst inte klorin - så ett antal blev strimmigt ljusrosa.

Ska snart hämta Birgit och Sture på Kallax - men försenad avgång med en kvart. Kan hoppas det inte blir mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback