Intet nytt under solen

Idag skriver vi 11 januari - och här är klockan 18 på kvällen - hos er där hemma är det lunchdags.

Har varit lite strul att komma ut på internet - men nu verkar det funka. Min tid - internettid - är dock begränsad - vi/jag snikar på Jens 375 kronor för en vecka. Vi kan vara ute med hur många datorer som helst tydligen - men inte samtidigt.

Nåväl .- idag har övi varit till "pippiöarna" - Jens fixade med ordinarie båtturer så vi slapp gå i skock med Fritidsresor. Och så vann vi lite tid på köpet.

Nu är vi åter hemma på hotellet - och jag börjar hallucinera om falukorv (förlåt Jokkmokkskorv) Hade detta varit en ordinarie 2-veckors så hade det varit hemfärd i morgon. Nu har vi 7 helt osprättade semesterdagar kvar.

Och jag bara njuter - i morgon ska det bli massage igen. Och alla dagar (utom idag) sen vi kom hit till Chada Spa har jag promenerat 5-6 km varje dag. Plus alla övriga simstrapatser och annat.

Så som ni förstår så leker livet!

Grattis till Jan som har namnsdag idag - partiledaren förstås i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback