Reserapport 7/1

2011-01-07. kl. 17.00 cirka - klocklös.
.
Ännu en underbar dag - inte helt klarblå himmel - men när så blir inser jag att vi ska vara glad för lite dis. Fortsatt god mat - i mängder. Rätt nöjd med att det blev 1 timmes strandpromenad idag också - inte överdrivet fort. Men nu är planerna strukturerade - sista veckan ska jag öka tempot med lite joggning. Nu är målet att återigen klara att gå/jogga mig igenom Kretsloippet - det där ni vet då jag vann en Skeppshult cykel. Känns som om jag är "skyldig" att komma igen där.

Ja har noterat att SJ som lök på laxen lyckats med ett urspårat norrlandståg - man tror knappt sina ögon.

Idag gratulerar vi Maj-Britt i Långnäs som fyller 89 - grattis grattis. Och om någon ser detta och har lust att ringa och gratta henne så gör det - 0920-80422.

Nu ska här slappas några timmar - sen blir det mat - igen - ikväll nere på stranden här.

Ska väl försöka höra av mig i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback