Riktiga tjockisar

2011-01-29, kl. 07.00

Tidningarna var riktiga "tjockisar" idag - fysiskt. Alla dessa bilagor som jag aldrig ger mig tid att läsa. Innehållsmässigt var det väl inga kioskvältare precis. NSD toppar med de norrbottningar som tillsammans är skyldiga 1,5 miljarer. Och Kuriren har rubriker om skalvet i Malmberget - vilket kanske kan intressera morbror Sture i Bollnäs.

Diana har namnsdag idag - Kvickström i Jokkmokk gratuleras. Annars är väl de mest kända Dianorna prinsessan och hon som besjöngs så älskligt av Paul Anka.

Surrats om är väl en stark underdrift vad gäller
Odells utmanande av Hägglund. Mycket tydlig var han i TV häromkvällen - vill dom ha mig stå ställer jag upp för partiets skull var hans budskap. Nog verkar det bäddat för strid.
.
Vet inte hur jag tänkte igårkväll som inte ställde någon väckare. Förvisso brukar jag ha fri sovning på lördag - när jag är ledig - men det är jag inte idag. 6.05 gör att det inte finns mer utrymme för skrivandet. Nu dusch och packa "portföljen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback