Vojne, vojne!

2011-01-06. kl. 17.00 (thailändsk tid).

Inte för att jag riktigt vet vad det betyder - vojne, vojne - men något hemskt är det iaf.

Och tro det eller ej - jag har liksom helt glömt att skriva på bloggen.

Skyller på stressen - med nedräkningskort för internet - sjukt för en som alltid är uppkopplad.

Och här sitter vi nu - balkong mot balkong - Jens och Lotta - och Dorran och jag på den andra. Och så säger jag till Jens att jag glömt bort bloggen - och vad säger det spöket - jo jag har sett det - men tänkte du inte hade något att skriva.

Idag har jag iaf träffat Erik Svanström fd Josbrandt på stranden. Hör mitt namn - men tror förstås att jag inbillar mig - men Ylva upprepas en gång till och där är minsann Erika. Och jag visste ju att hon var i Thailand men inte att hon var på samma ställe som mig.

Kul iaf - hon kom upp till vår pool senare och hälsade på hela "klanen".

En särskild hälsning till moster Gunilla - som bett att få ett vykort - det blir inget - men en hälsning innefattande en kram och rekommendation att ta ed morbror Sture på en rehabresa hit ned.

Ska försöka komma ihåg att återkomma. Allt är ljuvligt - svårt att finna superlativer.

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback