Och just nu idag..


den 16 juli - då jag fixat en rejält översovning och inte ens hinner skriva något på bloggen. Ja, då blir jag minsann omnämnd i Bo Östmans krönika i Kuriren. Som Luleås ledande politiska bloggare. Något överdrivet må jag säga då jag inte längre bloggar SÅ mycket om politik - och då det inte är svårt att vara bäst i klassen då jag väl är rätt ensam om bloggandet? De yngre har övergått tll snabbare och snuttigare medier typ FP och Twitter.

Men kul iaf att se sitt namn på ledarsidan i fet stil.

Får kvittera vänligheten redaktörens vänlighet med att gratulera på namnsdagen - Reinhold. Grattis och ha en bra dag redaktörn!

Om 50 minuter blir jag hämtad av sonen för vb till Överkalix marknad. Varför så tidigt? Jo det handlar om marknadsloppet - jag ska inte springa - inte ens gå det. Men det ska sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback