Haveri?

2011-06-07, kl. 04.30

Lika bfra att sätta ett avtryck här i väntan på tidningen. Då sitter jag nämligen så att jag får in den gula bilen i vinkeln på det högra ögat. Med det förstår ni att inga tidningar har kommit - och klockan är snart fem.

Om det nu är någon form av haveri i pressen så borde de väl kunna nyttja den nya tekniken - och tala om det på nättidningarna.

Fast ska verkligen inte skälla på sena tidningar - helt otroligt egentligen att tidningsbudet aldrig är sjuk, kör i diket, eller har andra störningar som försenar tidningen.

Blir en haltande morgon - det går egentligen inte att göra någonting annat innan tidningarna är lästa. Kan konstatera att det är 14 grader och "osoligt" - den var här nyss men försvann - solen.

En förmiddag på jobbet blir det - kiropraktiker 11.40, tveksamt om det blir någon träning i eftermiddag - "blodomloppet" 18.30 med start på Skogsvallen.

Nu dusch - få se om tidningarna kommer så jag hinner reflektera över dem här. Om inte så återkommer jag senast i morgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback