Snabbis

2011-06-28, kl. 08.

Sovit för länge igen - uppstigen först 07.00. Blir stressad utan anledning. Måste få ordning på mina morgonvanor. Så det blir en snabbis här på bloggen.

Konstaterar att det är ett fantastiskt väder - går i otakt med att Kerstin och jag bestämt att leverera kläder till Ria. Och jag hade tänkt köra ett träningspass. Men jag är väl inte sämre än att jag kan ändra mig - åtminstone vad avser det senare.

Inga intressantare nyheter - Kuriren toppar med ett bygglovärende som mal i byråkratikvarnen - och där ridhuset nu vunnit senaste ronden. Polisen gick en rond i Gällivare mot en
knivbeväpnad man - med "lyckligt" slut.

Dagens namn är Leo. i ensamt majestät - med sina tre bokstäver. Slutar aldrig förväna mig hur namnsdagarna bestäms - ibland flera långa och krångliga namn - och ibland hur korta bokstavskombninationer som helst - som LEO.

Nu i duschen för att event. hinna plocka ihop mer som ska til Ria. Och hänga tvätt som laddades igårkväll - och som borde vara klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback