Brons..och Guld?

2011-05-15. kl. 06.00

Så tog i
bronspeng i Esc - nä jag var inte med. Såg några av låtarna med tjejerna men sen nattade jag. Vet inte hur länge de var med i matchen - men det såg rejält trötta ut.

Rejält förkyld är Sara - otur för henne som har träningsläger idag på Likoarena. Hon inser att hon inte kan spela - men vill vara där ändå.

Så nu ska jag förbereda frukost - väckning halvåtta - fast Sara är vaken redan och sprayar i näsan.

Undrar vad jag och Lisa ska göra hela dagen i Alvik? Jag kan stolt meddela att jag tog två promenader igår. Först runt Hammaren. Blev riktigt stum i benen. Och eftersom ont ska med ont fördrivas tog tog jag nästan direkt ytterligare en promenad runt Kläppen - den längre varianten.

Brons igår - idag hoppas vi på GULD. Så bra att bronsmatchen - Ryssland - Tjeckien - väl? - går först - kl. 16 - och sen Finland-Sverige kl. 20. Eftersom föräldrarna inte kommer hem förrän vid midnatt blir det till att se hockey och sen sova i fåtöljen en timme eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback