Time-out

2011-11-05, kl. 07.15

Vare sig fiffel med bostadsbidrag eller Toblerone - bara en grov felplanering i tid - och fantasilös hur jag skulle rubricera att det inte blir något bloggande denna morgon. Har degat på på morgonen - och helt plötsligt är klockan över 7 - mindre än 2 timmar innan jag ska hämta Dorran fvb till basker i Gammelstad.

Hinner tala om att allt är väl här - dock ingen temperatur har jag hunnit kolla. Och inga tidningarna att hämta in så jag har inte ens känt på vädret. Men det verkar blåsa bra - viner liksom runt knuten.

Nu är det matcher 10,12 och 14. Eftersom matcherna tar nästan sin timme så blir det nog till att häcka kvar i hallen.

Får kanske bli en liten kvällsblogg idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback