En svart röd dag

2011-10-08, kl. 07.30.

Om gårdagen kan jag bara säga: en svart röd dag. Juholt och kommunalrådet i Skåne - Ilmar. Märkligt - eller är det? - att NSD bara har en liten underledare om det. På temat att göra rätt för sig. Nog kunde det varit braskigare rubriker - eller?

Ont i huvudet hade jag väl förtjänat - vin - men istället har jag riktigt ont i halsen idag. Precis när jag trodde att förkylningen skulle ha avklingat.

Har inte tid att skriva på morgonen - vi börjar redan klockan 8 - och jag ska hinna packa - för att vara färdig att äntra tåget i eftermiddag.


Men Nils har namnsdag - och numer glömmer jag aldrig att gratulera Nisse Ökvist - kram och grattis.

Grattis också till Ebba som fyller 3 idag - hurra, hurra, hurra!

Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Hej Ylva!

Hjärtligt tack för gratulationen,men vet du att när det gäller namnsdagar så på dessa är jag tämligen "rik" oxå det enda som jag är rik på.Mitt fullständiga namn är Nils - Gustav Adolf de namnen vimlar det om i vår almanacka.Men när de infaller har jag ingen koll på men missar du något så kommer "riset" per express bara så du vet.

2011-10-08 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback