Körkortet rök?

2011-10-05. kl. 22.00

Dags för mig att nanna på pudan - taxin kommer 05.20.

Hoppas den håller lägre fart än läkaren
med 215km/timme. Nog rackarns måste väl körkortet ha rykt? Antingen funkar inte rättssamhället eller så är det dålig journalistik? Som glömde berätta den lilla detaljen. Fast faktiskt så tycker jag straffet är för lågt i vilket fall - vem är han som tror att E4 kan användas som någon racerbana där han ska kolla max hastigheten på sin racer? Och jag tycker han ska namnges - så jag kan välja bort honom!

Nåväl i morgonbitti hinner jag inte med något bloggande. Ska vara glad om jag hinner med taxin.

Men jag tar med datorn så ett och annat inlägg kommer nog under resan.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback