Tårta på tårta!

2011-09-22, kl. 22.45

Så fick jag använda den iaf - RUBRIKEN - avskyr Kulturnyheterna kl. 22.35 - för oftast har jag sett dem redan 19.00 - och det är dessutom inte precis någon höjdare som jag vill ha repriserad.

När jag är vaken så här sent vill jag ha något riktigt spännande - eller romatiskt - eller nostalgiskt eller så. Men eftersom jag inte blir bönhörd så kallar jag väl på John Blund.

Fast i detta regnade så använder han väl paraplyet till annat än att natta mig?

För övrigt hörde jag att halva Luleås kommunstyrelse är strandsatta på Hindersön tillsammans med vänortsgäster från Kemi. Thomas också. Men som gamla farmor sa - det finns väl alltid en liten halmtuss att ta in som ni kan sova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback