Vid dagens slut!

2011-09-22, kl. 22.30

Hade en fyndig rubrik - som triggade mig att gå till datorn för att skriva ett inlägg. Men nu har jag glömt.

Kan bara berätta att det varit en regnig men i huvudsak bra dag ändå. Jobbat och tränat - ungefär vad jag orkar med.

Har använt min envishet på fel sätt igen - glömde träningsskorna - inga problem - så barfotabarn jag är (av födesel och ohejdad vana).

Men det är något annat att gå/jogga på löpband än att beträda gräs och grus (eller tvärtom). När 2-300 meter återstod till de 3 km jag ska göra - så sved det ordentligt i fötterna. Men skam den som fuskar - ända fram skulle jag. Såg och hörde far Yngve..

Det straffade sig i brännande/brinnande fötter. Har nästan varit i lite febrigt tillstånd ikväll.

Nåväl - Luleå vann mot mina andra handsfavoriter - Djurgårn!

Och jag har fått njuta av min förstahands favorit Mikael Renberg i Hockeykväll.

Men nog måste det väl vara "tårta på tårta" (RUBRIKEN) att först köra en halvtimme Hockeykväll och sen en kvart Sportnytt?

Ha en god natt - på återläsande/skrivande i morgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback