Förtida skrift

2012-03-03, kl 23.00

stället för morgonbloggen hör jag av mig nu - "svartaxin" startar strax efter klockan 05.00 härifrån. Avgång från Västbacken strax före klockan 6 - till Kallax.

Passar på att gratulera: LF basket till segern och semifinal - fortsatta rysare. Vilade ögonen efter segern - och upplevde sen en intervju där jag fick för mig att de förlorat - - var tvungen att kolla med sanningsvittnena - tidningarna.

Gratulerar Kurirens fd ledarskribent - herr Östman i Härnösand. Födelsedag idag - dvs i morgon. Må solen lysa över dig, palmbladen ge nödvändig skugga för att hålla paraplydrinkarna rätt tempererade. Så du brukade skriva?

I mors födelsedagsbok läser jag att "farmor Maria E" hade födelsedag - levde 1853-1899. Har lite svårt att placera in att efternamnet ska börja på E -. mors farmor borde väl hetat Grönborg? Eller tänker jag fel? Koll med morbror Sture som jag borde ringt i går - bildlikt talat.

Nu får ni alla ha en god natt - och ta till vara morgondagen - man vet aldrig...

Och så jag har daterat - 2012-03-03 , önsketänk - 2012.04-02 ska det väl vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback