Morrar än...

2012-08-28, kl. 22.00
 
Förvarnar om att i morgonbitt ska jag hämta morbror Sture vid tåget - tidigt. Om SJ är i tid.
 
Kanske inte tid för bloggen.
 
Men sitter faktiskt här och morrar än.. för att Leif Wikman kommer för lindrigt undan. Hur i helsicke kan kommunen anställa honom - efter ett sånt missbrukat förtroende?? Jobba gratis borde väl vara kompromissen om han inte vill betala tillbaka.
 
Morrar också åt mig själv också - som avsmakat goda kotlettsåsen - sambal oelek och grädde. Mycket!  Hur intelligent är det när jag betalar 350 kronor i månaden för att minska i vikt.
 
29 augusti är det iaf i morgon - vem som har namnsdag vet jag inte. Men längtar efter min morbror!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback